1. 2026-07-03

    Varning för bluffsamtal om spolningsarbete
Hylte kommun logotyp

Innehåll på sidan

Lättläst: Se och göra

I Hylte kommun finns det något
att göra för alla, barn som vuxen.

Många olika aktiviteter

För alla oavsett ålder

Träna eller simma i vår idrottshall:
Örnahallens Hälsocenter

Besök något av våra bibliotek
eller Kulturhuset Forum för att
gå på bio, konsert, teater med mera.

Det finns även en kulturskola för barn
i förskola upp till vuxen ålder.

Det finns föreningar du kan engagera dig i.

Visit Hylte: Upplev Hyltes vackra natur
genom vandring, cykling med mera.

För barn och unga

Öppna förskolan för barn mellan 0-5 år
med medföljande förälder.

Fritidsgården ordnar aktiviteter för
alla ungdomar upp till 18 års ålder.

Lekplatser runt om i kommunen.

För dig som är senior

Mötesplatser för seniorer i Hyltebruk,
Unnaryd, Torup och Rydöbruk.

Evenemangskalender

Här hittar du förslag på intressanta
evenemang i vår kommun.

Till evenemangskalendern Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Senast uppdaterad

Innehåll på sidan