Hylte kommun logotyp

Innehåll på sidan

Lättläst: Bo i Hylte

I Hylte kommun finns det många olika
valmöjligheter när det gäller boende.

Köpa hus

I kommunen finns det flera bolag
som du kan kontakta om du vill köpa hus.

Söker du en obebodd fastighet på landet
som du kan vara med och forma själv?
Då är Lev din dröm Hylte något för dig.

Hyra boende

I Hylte kommun finns flera aktörer som du
kan kontakta om du vill hyra ett boende.

Kommunens egna bolag är Hyltebostäder. Länk till annan webbplats.

Bygga hus

Köp en tomt av kommunen.
Du hittar lediga tomter här.

Mer information

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Senast uppdaterad

Innehåll på sidan