Innehåll på sidan
Lättläst: Jobba i Hylte kommun
Hylte kommun är en av ortens större arbetsgivare.
Det jobbar runt 1000 personer i kommunen.
Det finns många olika yrken att välja på
om du vill jobba i Hylte kommun.
Vi behöver alltid fler medarbetare.
Du hittar lediga jobb här på vår hemsida.
Vad kan vi erbjuda dig som anställd?
- Träningskort för ett billigare pris på Örnahallen
eller friskvårdsbidrag på 2000 kronor per år. - Möjlighet till några fler semesterdagar per år (semesterväxling).
- Medlem i personalföreningen "HYPER"
som anordnar resor och andra aktiviteter
för anställda inom kommunen. - Ett årskort på Hallandstrafiken för extrapris.
- Möjlighet till extra ersättning
när du är föräldraledig från din anställning.
Mer information
Hjälpte informationen på den här sidan dig?
Senast uppdaterad