Hoppa till innehåll Hoppa till meny

Anslagstavla

Det här är Hylte kommuns anslagstavla. Här finns de handlingar och kungörelser som kommunen är skyldiga att anslå. Det kan vara meddelanden om att protokoll från kommunfullmäktige, kommunstyrelsen och kommunens nämnder och utskott är justerade. Det kan också vara kungörelser för kommunfullmäktiges kallelse, kungörelser kring nya detaljplaner och öppettider för den gemensamma nämnden för överförmyndare i samverkan.

Anslaget ligger kvar på anslagstavlan i tre veckor, om inget annat anges.

 

  1. Överförmyndare i samverkan - Halmstad- Hylte- Laholm-och Båstad kommuner
    • Kungörelse
    Information om tillkännagivandet
    InstansÖverförmyndare i samverkan - Halmstad - Hylte - Laholm - Båstad
    Förvaringsplats för handlingarnaRådhuset, Halmstad kommun
    DokumentÖverförmyndarnämndens mottagningstider 2021 info till kommunerna.pdfPDF
    Tillkännagivandet publicerat t.o.m.


  2. Omsorgsnämndens arbetsutskott 7 januari 2021
    • Justerat protokoll
    Information om tillkännagivandet
    InstansOmsorgsnämndens arbetsutskott
    Förvaringsplats för protokolletKommunhuset
    Nedladdningsbart protokollProtokoll ON AU 2021-01-07.pdfPDF
    Tillkännagivandet publicerat t.o.m.


  3. Kultur- och folkhälsonämndens arbetsutskott 2021-01-11
    • Justerat protokoll
    Information om tillkännagivandet
    InstansKultur- och folkhälsonämndens arbetsutskott
    Förvaringsplats för protokolletKommunhuset
    Tillkännagivandet publicerat t.o.m.


  4. Kultur- och folkhälsonämndens arbetsutskott 14 januari 2021
    • Justerat protokoll
    Information om tillkännagivandet
    InstansKultur- och folkhälsonämndens arbetsutskott
    Förvaringsplats för protokolletKommunhuset
    Tillkännagivandet publicerat t.o.m.


  5. Nämnden för överförmyndare i samverkan
    • Justerat protokoll
    Information om tillkännagivandet
    InstansNämnden för överförmyndare i samverkan – Halmstad, Hylte, Laholm
    Förvaringsplats för protokolletRådhuset, Halmstads kommun
    Nedladdningsbart protokollAnslå protokoll öis 2021-01-19.pdfPDF
    Tillkännagivandet publicerat t.o.m.

    19 januari 2021

Överklaga beslut

Det finns två sätt att överklaga beslut som kommunen har tagit. Det ena sättet prövar om beslutet är fattat på rätt sätt (det var rätt av kommunen att fatta beslutet) och det andra sättet prövar om ett beslut som rör den enskilda individen är felaktigt.

Du har tre veckor på dig att överklaga ett beslut från det att ett beslut som berör samtliga kommuninvånare har anslagits på anslagstavlan eller från det att du som personligen berörs av ett beslut har fått beslutet.

Läs mer om hur du överklagar ett beslut

Kontakt